امام‌جمعه میانه نمایش حضور بزرگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیانگر شعور و بصیرت بالای مردم زمینه‌ساز حضور پرشور در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد رضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۳ بهمن‌ماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع این شهر با اشاره به حضور شکوهمند و بی‌نظیر مردم میانه و خلق حماسه‌ای ماندگار در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این حضور پرشور توطئه‌های دشمنان را خنثی و نشانه‌ی تجدید میثاق و بیت مجدد ملت با آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل (ره) و پشتیبانی از ولایت‌فقیه بود.

امام‌جمعه میانه بابیان اینکه مردم بار دیگر در انتخابات ۷ اسفند با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: ملت مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی با انتخاب اصلح خود، تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

وی بر ضرورت انتخاب اصلح‌ترین فرد برای رسیدن به مهم‌ترین جایگاه‌ها همچون مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: درصورتی‌که فرد نتواند میان صالح و اصلح گزینه‌ای را انتخابات نماید بهترین راه اعتماد به فهرست‌های است که ارائه‌دهندگان آن‌ها قابل‌اعتماد است.

خطیب جمعه میانه، خاطرنشان کرد: معیار و ملاک‌های افراد در انتخابات گزینه موردنظر خود باید مشخص باشد و این نکته ضروری است که رأی ندادن به‌منزله رفع تکلیف از خود نیست.

حامدی ضمن تبریک فرارسیدن روز ۲۵ بهمن، به‌عنوان سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، یاد و خاطره شهدای حرم را گرامیداشت.

وی در این رابطه اظهار داشت: دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) با سر ندادن شعار زبانی و پشتیبانی عملی از ولایت‌فقیه از ویژگی‌های بارز این شهدا است.

امام‌جمعه میانه بابیان اینکه مدافعان حرم اهل بین خارج از مرزها از کیان و آرمان‌های این نظام و انقلاب پاسداری می‌کنند، افزود: جبه‌ی مقاومت اسلامی نیازمند حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه مردم به‌عنوان یک تکلیف شرعی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی با اشاره به فرارسیدن بیست و پنجم بهمن‌ماه، سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی، نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی در سال ۶۷، اظهار داشت: امام غیرتمند امت اسلام، در برابر فردی مسلمان اما مزدور انگلیس که با نگارش کتاب آیات شیطانی به خدا، قرآن و پیامبر اکرم (ص) توهین کرده بود خروشید و با تمام قدرت در برابر او و حامیان غربی‌اش ایستاد.

 وی اضافه کرد: سلمان رشدی مسلمان بود؛ اما دلارهای انگلیسی او را از دینش برگرداند و وی با هدایت کشورهای غربی برای تضعیف اسلام و سست کردن پایه‌های اعتقادی مردم، مقدسات دین اسلام را زیر سؤال برد.

امام‌جمعه میانه با اشاره به تلاش دشمنان در تغییر ماهیت و هویت نظام جمهوری اسلامی ایران و روحیه انقلابی گری در بین مردم مسئولین با استفاده از ابزار جنگ نرم، افزود: سلب مؤلفه‌های قدرت نظام ازجمله حضور مردم درصحنه‌های تعیین‌کننده ازجمله انتخابات ازجمله برنامه‌هایی است که باید نسبت بدان بصیرت و هوشیاری زیادی از خود نشان دهیم.

وی بر ضرورت مطالبه گری و حق‌خواهی ملت‌ها و مسئولان نظام از سران کشورهای غربی در پای میز مذاکره نسبت به پاسخ‌گویی در خصوص ایجاد دوگانی و دم زدن از حقوق بشر با توجه به رویدادهای منطقه و جهان تأکید کرد.

حامدی همچنین خواستار حواس‌جمعی مسئولان نظام مقابل دشمنان و عدم فرصت سوزی و استفاده از حداکثر توان در خدمت به‌نظام و مقاوم‌سازی اقتصادی تأکید کرد.

امام‌جمعه میانه با اشاره به فرارسیدن ۲۹ بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز علیه رژیم ستم‌شاهی، گفت: این قیام بزرگ به همراه قیام ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ پایه‌ها و ارکان طاغوت را متزلزل کرد و موجب پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در سال بعد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز در سال ۵۶ و به مناسبت بزرگداشت چهلم شهدای قم صورت گرفت، اظهار داشت: این قیام خودجوش و مردمی عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل بود.

به گزارش تسنیم، پیش از اقامه نماز جمعه امروز طی مراسمی گرامیداشت یادواره شهدای روحانی شهرستان و سالروز شهادت آیت‌الله حامدی امام‌جمعه شهید میانه برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

دسته : اخبار شهرستان میانه

این خبر را به اشتراک بگذارید :