فرمانده سپاه شهرستان میانه گفت: برخی ها میخواهند به شاکله اصلی نظام خدشه وارد کنند و در مقابل قانونی که خودشان را در آن به عنوان کاندید معرفی کرده اند، بایستند چرا که بنا به فرمایش حضرت امام، هرکس در مقابل شورای نگهبان بایستد مفسد فی الارض است.

به گزاش پایگاه اطلاع رسانی میانه نیوز، سرهنگ جعفر غیابی در جلسه ساماندهی تبلیغات کاندیداها ضمن تشکر از کاندیداهایی که تاکنون طبق قانون پیش رفته اند، اظهار داشت: مردم برای مجلس شورای اسلامی نماینده انتخاب می کنند نه برای مجلس شورای لیبرال؛ لذا طبق اصل ۱ قانون اساسی، حکومت ایران؛ جمهوری اسلامی می باشد یعنی حکومت حق و عدل و قرآن.

فرمانده سپاه میانه با اشاره وعده های آن چنانی برخی کاندیداها، خاطرنشان کرد: حکومت ایران حکومتی اسلامی است نه لیبرال؛ چرا که این گونه رفتارها زیبنده یک کاندیدای مسلمان نیست.

وی گفت: گناهان کبیره ای که امروزه یک کاندیدا می تواند به آن مبتلا شود دروغ گویی و فتنه سازی است که با توجه به اصل ۱۲ قانون اساسی دین رسمی ایران اسلام بوده و مذهب آن شیعه اثنی عشریست که این اصل تا ابد غیر قابل تغییر است.

 غیابی به اصل ۵ قانون اساسی، اصل ولایت پذیری اشاره کرد و گفت: چون در فقه شیعه، ولایت مطلقه فقیه وجود دارد این اصل به کوری لیبرال ها تا ابدالدهر می ماند.

فرمانده سپاه میانه خطاب به کاندیداهای حاضر در جلسه گفت: به وظایف نمایندگان مجلس رجوع کنید و از دادن وعده های آن چنانی به مردم خودداری نمایید و مردم را با وعده های تحقق نیافتنی مایوس نکنید.

غیابی با بیان اینکه با خراب کردن چهره کاندیداهای دیگر؛ مردم را مایوس نکنیم، تصریح کرد: این امر از نظر امام خامنه ای امری حرام است لذا فردی که می خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود خود نباید مبتلا به کار حرامی شود.

این پاسدار خاطرنشان کرد: ما در همه ی محفل های خصوصی حتی در دفترهای کاندیداها نفرات خاصی داریم و از هرگونه فعالیت کاندیداها اطلاع داریم و همانگونه که آمریکا نتوانست غلطی بکند مطمئن باشید هر کسی بخواهد پا بر امنیت جامعه بگذارد مطمئن باشد به جایی نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه هدف ما صیانت از آرای مردم است، اذعان داشت: ما مجریان قانون اجازه نمی دهیم در این دوره از انتخابات برخی ها پای خود را از گلیمشان درازتر کنند.

فرمانده سپاه میانه اضافه کرد: اگر عده ای در محافل خصوصی نشسته و ادعا دارند اگر در این انتخابات نتیجه نگیریم فلان کارها را انجام می دهیم، از الان به آنان گوشزد می کنیم ما این اجازه را به آنان نمی دهیم و نمی گذاریم فتنه ۸۸ را به صورت شهرستانی اجرا کنند.

وی تذکر داد: برخی ها میخواهند به شاکله اصلی نظام خدشه وارد کنند و در مقابل قانونی که خودشان را در آن به عنوان کاندید معرفی کرده اند، بایستند چرا که بنا به فرمایش حضرت امام، هرکس در مقابل شورای نگهبان بایستد مفسد فی الارض است.

غیابی خاطرنشان کرد: اگر واقعا برخی کاندیداها نمی خواهند اَلم انقلاب را بالا ببرند حداقل برای این انقلاب تحمیل هزینه نکنند و  به صراحت می شود گفت شورای تامین شهرستان میانه در مورد انقلاب، در مورد نظام و در مورد آبروی نظام با هیچ کسی شوخی ندارد و با متخلفین قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 این مسئول با بیان اینکه انتخابات تا آخرین لحظه رصد می شود، یادآور شد: در قانون، زمان تبلیغات کاندیداها به صراحت ذکر شده و باید همه داوطلبان نسبت به رعایت آن التزام عملی داشته باشند

فرمانده سپاه میانه در آخر تاکید کرد: سپاه و بسیج به نفع و علیه هیچ کاندیدایی کار نمی کند لذا سپاه حافظ آرمان های انقلاب می باشد؛ همانگونه که سپاه بینی سربازان آمریکایی را به عرشه کشتی هایشان مالید امروز به مردم این اطمینان را می دهد که از رای آنان نیز صیانت می کند.

 

انتهای پیام/

دسته : اخبار شهرستان میانه

این خبر را به اشتراک بگذارید :